Pristatymo būdai

* Pristatymas „Omniva“ ir “LP EXPRESS” paštomatais 

Prekės pristatomos per 2-4 darbo dienas nuo apmokėjimo gavimo.

7.6. Pirkėjas tikslią prekių pristatymo mokesčio sumą matys prieš patvirtindamas užsakymą. Po užsakymo patvirtinimo prekių pristatymo mokesčio dydis nebegalės būti keičiamas.
7.7. Prekių pristatymo terminai pateikiami prekių aprašymuose. Jie preliminarūs ir gali būti keičiami. Išskirtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo sąlygas.
7.8. Pardavėjas gali taikyti prekės pristatymo nuolaidą, jeigu Pirkėjas viršija nustatytą minimalią užsakymo sumą. Šis punktas netaikomas pristatymui Kuršių Nerijoje.
7.9. Gavęs prekę Pirkėjas kartu su Pardavėju ar jo įgaliotu atstovu patikrina siuntinio būklę. Pirkėjas, pasirašęs siuntos priėmimo-perdavimo dokumente patvirtina, kad siunta yra tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad siuntos pakuotė pažeista, prekė pažeista ar netinkamos komplektacijos, Pirkėjas turi tai pažymėti siuntos priėmimo – perdavimo dokumente bei dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui surašyti laisvos formos siuntos ar prekės pažeidimo (neatitikimo) aktą. Jei šių veiksmų Pirkėjas neatlieka, Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl siuntos (prekės) pažeidimo jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas, bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti apžiūrint prekių išorę.
7.10. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
7.11. Jei siunta nepristatoma dėl Pirkėjo kaltės, pakartotinio siuntimo išlaidas privalo apmokėti Pirkėjas.
7.12. Pristatymo sąlygos, jų pakeitimai, papildymai ir atnaujinimai pateikiami Pristatymo informacijoje.